Με ελληνικό μενού το Netflix

Σε συζητήσεις για ελληνικό περιεχόμενο αλλά και συνεργασία με εγχώριους παρόχους η γνωστή πλατφόρμα streaming video.

Με ελληνικό μενού το Netflix

Τα δεδομένα και στην ελληνική αγορά τηλεοπτικού περιεχομένου θέλει να αλλάξει το Netflix, το μενού του οποίου είναι πλέον στα ελληνικά, ενώ ελληνικούς υπότιτλους έχει πλέον πάνω από το 70% του διαθέσιμου περιεχομένου.

Αυτό υποστήριξαν τα στελέχη της διάσημης υπηρεσίας που βρέθηκαν στην Αθήνα προκειμένου να ανακοινώσουν και επισήμως την είσοδο του Netflix στην Ελλάδα. Οι Έλληνες καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν το Netflix εδώ και περίπου 2 χρόνια, η διαφορά, όμως, είναι ότι πλέον το μενού είναι και στα ελληνικά. Όπως σημείωσαν τα στελέχη της αμερικανικής εταιρείας, το «έντονο ενδιαφέρον που υπήρξε από το ελληνικό κοινό» ήταν και ένας από τους λόγους που προχώρησαν στη διαδικασία για προσαρμογή του μενού στα ελληνικά αλλά και να επενδύσουν σημαντικά ποσά για τον υποτιτλισμό του περιεχομένου της υπηρεσίας. Σημειωτέον πως η μηνιαία συνδρομή ξεκινά από τα 7,99 ευρώ και αυξάνεται ανάλογα με τον αριθμό των συσκευών που μπορούν να συνδέονται ταυτόχρονα αλλά και την ποιότητα του περιεχομένου.

Τα πλάνα για την Ελλάδα δεν σταματούν πάντως στο ελληνικό μενού και τους υπότιτλους. Τα στελέχη του Netflix παραδέχθηκαν πως βρίσκονται σε συζητήσεις με Έλληνες παραγωγούς προκειμένου να αποκτήσουν την άδεια προβολής ελληνικών ταινιών και τηλεοπτικών σειρών, ενώ άφησαν ανοικτό και το θέμα της παραγωγής ελληνικού περιεχομένου.

Συζητήσεις υπάρχουν και με τους εγχώριους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους προκειμένου να διανέμουν το Netflix μέσα από τις δικές τους πλατφόρμες. Τέτοιου είδους παραδείγματα υπάρχουν αρκετά στο εξωτερικό και στους συνεργαζόμενους με το Netflix παρόχους περιλαμβάνονται τόσο η Deutsche Telekom όσο και η Vodafone, οι οποίες έχουν και οι δύο παρουσία στην ελληνική αγορά. Όμως, οι υπάρχουσες πληροφορίες επιμένουν ότι το χορό των συνεργασιών πρόκειται να ανοίξει η Wind Ελλάς, η οποία ετοιμάζεται να λανσάρει τη δική τη πλατφόρμα στις αρχές Φεβρουαρίου.

«Προς το παρόν, πάντως, δεν έχουμε οριστικοποιήσει κάποια συμφωνία» ήταν η απάντηση στη σχετική ερώτηση του deasy της Maria Ferreras, αντιπρόεδρο του Netflix με τομέα ευθύνης την επιχειρηματική ανάπτυξη στην περιοχή της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής (ΕΜΕΑ), την οποία συναντήσαμε την περασμένη εβδομάδα στο πλαίσιο εκδήλωσης για τα ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης που πραγματοποίησε το Netflix στο Βερολίνο. «Αυτό που μας ενδιαφέρει κατά κύριο λόγο είναι η γεωγραφική επέκταση» τόνισε η κ. Ferreras, η οποία απέφυγε να αναφερθεί στον αριθμό των συνδρομητών του Netflix στην Ελλάδα. Πάντως, όπως αναφέρθηκε στην παρουσίαση στην Αθήνα, ο στόχος του Netflix στις επιμέρους αγορές είναι να αποσπάσουν περίπου το 30% των νοικοκυριών που διαθέτουν τηλεόραση.

Δύο από τα βασικά ατού του Netflix σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η εμπειρία που προσφέρει στους συνδρομητές του και το περιεχόμενο που υπάρχει στην πλατφόρμα. Σύμφωνα με τον Greg Piters, chief product officer της αμερικανικής εταιρείας, τον οποίο, επίσης, συναντήσαμε στο Βερολίνο, το Netflix δαπάνησε φέτος 6 δισ. δολάρια για την απόκτηση των δικαιωμάτων μετάδοσης περιεχομένου αλλά και για δικές του παραγωγές. Το ποσό αυτό θα ανέβει στα 7,5 με 8 δισ. δολάρια το 2018 με ένα πολύ μεγάλο κομμάτι να πηγαίνει στις παραγωγές που κάνει το ίδιο το Netflix, το οποίο τείνει να εξελιχθεί στο μεγαλύτερο κινηματογραφικό στούντιο του κόσμου. Είναι χαρακτηριστικό ότι φέτος ο αριθμός των παραγωγών του Netflix έφθασαν στις 450 από 80 που ήταν στο τέλος του 2015, ενώ θα ξεπεράσουν τις 650 το 2018! Παραγωγές οι οποίες συγκρίνονται με εκείνες των αμερικανικών blockbuster ταινιών, όπως το επερχόμενο Bright με πρωταγωνιστή τον Will Smith. Υπενθυμίζεται πως το House of Cards είναι μία παραγωγή του Netflix και πρακτικά η σειρά που δημιούργησε την έννοια του binge watching, ήτοι τη συνεχόμενη παρακολούθηση πολλαπλών επεισοδίων μίας τηλεοπτικής σειράς.

Η εμπειρία, σύμφωνα με τον κ. Peters, είναι ένα σημείο – κλειδί. Τα μενού βελτιώνονται συνεχώς ώστε να είναι πιο εύκολο για τους συνδρομητές να καταλάβουν αν το περιεχόμενο τους ενδιαφέρει, ενώ μεγάλο πλεονέκτημα είναι η ύπαρξη ενός αλγόριθμου που προτείνει ταινίες και σειρές στον συνδρομητή με βάση αυτά που έχει δει! «Στο προσεχές μέλλον, πρόκειται να δείτε πολλές μικρές βελτιώσεις» σημειώνει ο κ. Peters, ο οποίος επεσήμανε ακόμη ότι οι συνδρομητές του Netflix χρησιμοποιούν 3-4 συσκευές για να παρακολουθήσουν περιεχόμενο. «Προσπαθούμε να προσφέρουμε βελτιωμένη εμπειρία ανάλογα με την κάθε συσκευή» σημείωσε προσθέτοντας ότι η δυνατότητα για «κατέβασμα» περιεχομένου για off line παρακολούθηση έχει σημειώσει τεράστια επιτυχία.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως στην Ευρώπη το 60% του περιεχομένου που βλέπουν οι συνδρομητές του Netflix προβάλλεται σε τηλεοράσεις. Μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Peters, το μερίδιο της τηλεόρασης αυξάνεται παρά το γεγονός ότι γενικότερα οι φορητές συσκευές κερδίζουν σε δημοτικότητα.

Στον τομέα της εμπειρίας εντάσσεται και η παραγωγή περιεχομένου αξιοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. «Έχουμε εμμονή με την τεχνολογία» παραδέχεται ο κ. Peters, ο οποίος σημειώνει ότι το Netflix είναι εκεί που οι συνδρομητές θα μπορέσουν να βρουν το περισσότερο 4Κ περιεχόμενο, ενώ θα βρουν ταινίες που αξιοποιούν τεχνολογίες όπως το HDR (High Density Rate) και το Dolby Atmos που βελτιώνουν εντυπωσιακά την ποιότητα της εικόνας και του ήχου. «Το 2018 όλες οι δικές μας παραγωγές θα είναι σε 4Κ, ενώ προωθούμε τόσο το HDR όσο και το Dolby Atmos» τονίζει το υψηλόβαθμο στέλεχος του Netflix.

NETFLIX,ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home