Νέα εταιρική ταυτότητα από τη Vodafone

Deasy @ 05.10.2017
Νέα εταιρική ταυτότητα από τη Vodafone

Στην αισιοδοξία για το μέλλον εστιάζει η νέα εταιρική ταυτότητα της Vodafone, η εφαρμογή της οποίας ξεκινάει από σήμερα και στις 36 χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο αγγλικός Όμιλος. Με κεντρικό μήνυμα “The future is exciting. Ready?” (η προσαρμογή του στην ελληνική γλώσσα είναι Το μέλλον συναρπάζει. Ready?) ο αγγλικός Όμιλος θέλει να εστιάσει στη θετική επίδρασης της επιστήμης και της τεχνολογίας «στη διαμόρφωση ενός συναρπαστικού μέλλοντος για όλους». Το νέο μήνυμα έρχεται να αντικαταστήσει το προηγούμενο “Power to you” που καθιερώθηκε το 2009, ενώ όπως αναφέρει η ανακοίνωση το μήνυμα θα κυριαρχεί σε επίπεδο εταιρικής παρουσίας. Αλλαγές έχουν γίνει και στο λογότυπο της εταιρείας, με το νέο να υιοθετεί ένα νέο 2D σχεδιασμό.

Το «speech mark» θα εμφανίζεται στο εξής ως το βασικό επικοινωνιακό σύμβολο και θα κυριαρχεί σε όλες τις ενέργειες σε επίπεδο marketing και επικοινωνίας. Το νέο λογότυπο θα εμφανίζεται επίσης με ένα νέο 2D σχεδιασμό αντί του προηγούμενου 3D περιγράμματος. 

 

Λόγοι αισιοδοξίας για το μέλλον

Το αισιόδοξο μήνυμα της Vodafone είναι αποτέλεσμα της έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία σε περίπου 13.000 άτομα από 14 χώρες ώστε να καταγράψει τον βαθμό αισιοδοξίας στην κοινή γνώμη για τις προοπτικές που διαμορφώνονται στο μέλλον. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την YouGov, ανέδειξε τα εξής:

- η πλειοψηφία των συμμετεχόντων, ανεξαρτήτως ηλικίας, θεωρεί ότι η τεχνολογική καινοτομία θα έχει την πιο σημαντική θετική επίδραση στο μέλλον, κατά τα επόμενα 20 χρόνια

- οι νέοι 18-24 ετών, σε ποσοστό 62%, θεωρούν ότι το βιοτικό επίπεδο θα είναι  καλύτερο σε 20 χρόνια, σε σύγκριση με σήμερα

- η πλειοψηφία των συμμετεχόντων, ανεξαρτήτως ηλικίας, θεωρεί ότι το δικό τους βιοτικό επίπεδο, καθώς και το επίπεδο διαβίωσης των παιδιών τους, θα βελτιωθεί σε 20 χρόνια από τώρα

Συγκεκριμένα στην Ελλάδα, το 46% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η ποιότητα ζωής στη χώρα θα έχει βελτιωθεί σε 20 χρόνια σε σχέση με σήμερα. Επίσης σημειώνεται ότι, όταν ερωτήθηκαν για τους τομείς που θα έχουν θετικό αντίκτυπο στη διαμόρφωση του μέλλοντος της Ελλάδας στα επόμενα 20 χρόνια, οι συμμετέχοντες ανέφεραν την επιχειρηματικότητα (δηλαδή τις επιτυχημένες ιδέες που αναπτύσσουν επιχειρηματίες), την τεχνολογική καινοτομία, καθώς και τις εξελίξεις στην ιατρική επιστήμη, ως τους τρεις σημαντικότερους από αυτούς.

Η Vodafone ανέθεσε επίσης στη εταιρία συμβούλων Futerra να εντοπίσει 10 από τις πιο σημαντικές νέες τάσεις, που έχουν τη δυναμική να αλλάξουν ριζικά την καθημερινή μας ζωή, στο σπίτι ή στην εργασία. Οι τεχνολογικές εξελίξεις, που αναδείχθηκαν από κορυφαίους οραματιστές του μέλλοντος από πέντε χώρες, είναι οι εξής:

- 3D και 4D εκτυπωμένα εξαρτήματα για την κατασκευή κατοικιών που εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου, καθώς οι στεγαστικές απαιτήσεις των οικογενειών αλλάζουν.

- πενταπλάσια αύξηση της παγκόσμιας δυναμικής για την παραγωγή ενέργειας, καθώς ενισχύονται καθαρές μορφές ενέργειας, με φωτοβολταϊκά συστήματα να επεκτείνονται σε παράθυρα, επιφάνειες τοίχων, ακόμη και σε αυτοκινητοδρόμους.

- εξατομικευμένες ιατρικές επεμβάσεις όπως η 3D βιο-εκτύπωση οργάνων και μελών

- νέα συστήματα μαζικής μεταφοράς που συνδέουν πόλεις με τρένα που αναπτύσσουν ταχύτητα έως και 960 χλμ/ώρα.

- μεγάλης κλίμακας έργα για τη συλλογή νερού, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής βροχοπτώσεων, της αναπλήρωσης υπογείων υδάτων και της βελτιωμένης αφαλάτωσης, που βελτιώνουν τις ζωές 1,2 δισ. ανθρώπων σε περιοχές με έλλειψη νερού, και

- τριπλασιασμός της χρήσης συνδεδεμένων αισθητήρων στη γεωργία με αποτέλεσμα αυξημένες αποδόσεις καλλιεργειών, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη νέων πηγών πρωτεϊνών που αντικαθιστούν όλο και περισσότερο το κρέας.

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ,VODAFONE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home