Τα πολυτελή brands έχουν αποκλειστικό έλεγχο στο online δίκτυο διάθεσης των προϊόντων τους

Deasy @ 26.07.2017
Τα πολυτελή brands έχουν αποκλειστικό έλεγχο στο online δίκτυο διάθεσης των προϊόντων τους

Η ιστορία πάει αρκετά χρόνια πίσω και συγκεκριμένα στο 2012, όταν η γερμανική θυγατρική της Coty (εταιρείας που διαχειρίζεται brands όπως Marc Jacobs, Calvin Klein κ.α.) κατέφυγε στο δικαστήριο εναντίον της επίσης γερμανικής Parfümerie Akzente GmbH, ζητώντας να απαγορευτεί από την τελευταία η πώληση των προϊόντων της πρώτης μέσα από την πλατφόρμα της Amazon. Το γερμανικό δικαστήριο αποφάνθηκε αρνητικά, η Coty άσκησε έφεση και εν τέλει ζητήθηκε η γνωμοδότηση του ευρωπαϊκού δικαστηρίου για να βγει μια τελεσίδικη απόφαση.

Όπως διαβάζουμε στο Reuters, ο Nils Wahl εισαγγελέας του ευρωπαϊκού δικαστηρίου βρίσκεται στην ίδια γραμμή με την Coty θεωρώντας ότι η Coty έχει το δικαίωμα να προχωρήσει σ’ αυτήν την απαγόρευση. «Ένας προμηθευτής ειδών πολυτελείας μπορεί να απαγορεύσει στους εξουσιοδοτημένους λιανοπωλητές του να πωλούν τα προϊόντα του σε πλατφόρμες τρίτων όπως το Amazon ή το eBay» αναφέρει στο πόρισμά του ο Nils Wahl, τασσόμενος στην ίδια πλευρά με την Coty, που υποστηρίζει ότι τα πολυτελή brands θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν ποιοι πωλούν τα προϊόντα τους για να προστατεύσουν την εικόνα και την αποκλειστικότητα τους.

Βεβαίως και δεν πρόκειται για τελεσίδικη απόφαση, ωστόσο, όπως σημειώνει το Reuters, 4 στις 5 περιπτώσεις το ευρωπαϊκό δικαστήριο τάσσεται σύμφωνο με τις προτάσεις του εισαγγελέα. Οριστική απόφαση αναμένεται μέσα στους επόμενους μήνες και εφόσον τελικά το δικαστήριο υιοθετήσει τη γραμμή της Coty ενδέχεται να έχουμε μια σειρά αντίστοιχων απαγορεύσεων από άλλες εταιρείες.

E-COMMERCE,ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home