busyπαρακαλώ περιμένετε...
ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ
NEWSLETTER
newsletter
Το email σου εδώ!
budy παρακαλώ περιμένετε...
POLL
Πόσο συχνά αγοράζεις online;

Πόσο συχνά αγοράζεις online;

busy παρακαλώ περιμένετε...

 

 

 

 

TAGS
FRESH
2030: ένας κόσμος μηχανών και ανθρώπων

2030: ένας κόσμος μηχανών και ανθρώπων

Deasy @ 17.07.2017
Σχόλια -

Μέσα στην επόμενη δεκαετία οι αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, θα έχουν μετασχηματίσει όχι μόνο τις ζωές μας αλλά και τον τρόπο εργασίας μας. Εκτιμάται ότι μέχρι το 2030, κάθε οργανισμός θα έχει τεχνολογική υπόσταση και ως εκ τούτου θα οι επιχειρήσεις χρειάζεται από τώρα να σκέπτονται πως θα διασφαλίσουν το μέλλον τους όσον αφορά τις υποδομές αλλά και το εργατικό δυναμικό τους.

Το συμπέρασμα προκύπτει από την έρευνα «Η επόμενη εποχή συνεργατικότητας μεταξύ ανθρώπων και μηχανών», που δημοσιεύτηκε σήμερα από την Dell.

Η έρευνα προβλέπει ότι οι αναδυόμενες τεχνολογίες, υποστηριζόμενες από τεράστιες προόδους στο software, στα big data και την υπολογιστική ισχύ, θα επαναδιαμορφώσουν τις ζωές μας. Η κοινωνία θα εισέλθει σε ένα νέο στάδιο, όσον αφορά τη σχέση της με τις μηχανές, σχέση η οποία θα χαρακτηρίζεται από:

- Ακόμη μεγαλύτερη αποδοτικότητα και δυνατότητες από κάθε άλλη φορά, κάτι που θα βοηθήσει τους ανθρώπους να ξεπεράσουν τους περιορισμούς τους

- Ανθρώπους ως «ψηφιακούς συνθέτες» για τους οποίους η τεχνολογία θα αποτελεί προέκταση των ανθρώπων, βοηθώντας τους να διευθύνουν καλύτερα και να διαχειρίζονται τις καθημερινές δραστηριότητες

- Ανθρώπους στο κυνήγι εργασίας, τους οποίους οι οργανισμοί, χρησιμοποιώντας προηγμένες συνδυαστικές τεχνολογίες, καθοδηγούμενες από δεδομένα, θα εντοπίζουν ως ταλέντα και θα απασχολούν, όπου κι αν βρίσκονται στον κόσμο

- Ανθρώπους που θα μαθαίνουν «στη στιγμή», καθώς οι ρυθμοί της αλλαγής θα είναι τόσο γρήγοροι, που νέοι κλάδοι θα δημιουργούνται και νέες δεξιότητες θα είναι απαραίτητες προκειμένου να επιβιώσουν

Σύμφωνα με τη Dell στόχος της έρευνας ήταν η παροχή βοήθειας προς τις εταιρείες, έτσι ώστε να πλοηγηθούν σε έναν αβέβαιο κόσμο και να προετοιμαστούν για το μέλλον. Σήμερα, οι ψηφιακές παρεμβάσεις επαναχαράσσουν με ταχύτατους ρυθμούς τους κλάδους. Για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία, οι παγκόσμιοι ηγέτες δεν μπορούν να προβλέψουν σε ποια κατάσταση θα είναι οι κλάδοι τους στο μέλλον. Σύμφωνα με τον Δείκτη Ψηφιακού Μετασχηματισμού της Dell, το 52% των υψηλόβαθμων στελεχών που λαμβάνουν αποφάσεις σε 16 χώρες, έχουν βιώσει σημαντικές παρεμβάσεις στους κλάδους τους, ως αποτέλεσμα των ψηφιακών τεχνολογιών. Σχεδόν η μία στις δύο επιχειρήσεις θεωρεί ότι υπάρχει πιθανότητα η εταιρεία τους να καταστεί απαρχαιωμένη κατά τα επόμενα τρία ως πέντε χρόνια.

«Ποτέ πριν ο κλάδος μας δεν έχει βιώσει τόσο ισχυρές παρεμβάσεις. Ο ρυθμός των αλλαγών είναι καταιγιστικός και ζούμε μέσα σε ένα περιβάλλον, στο οποίο ή δρας αποφασιστικά, ή χάνεσαι. Για να κάνει το αποφασιστικό άλμα προς τα εμπρός, σε αυτή τη νέα εποχή συνεργατικότητας μεταξύ ανθρώπων και μηχανών, κάθε επιχείρηση θα πρέπει να μετεξελιχθεί σε ψηφιακή επιχείρηση, με software στον πυρήνα της», ανέφερε σχετικά ο Jeremy Burton, Chief Marketing Officer, Dell. «Όμως, οι οργανισμοί θα πρέπει να κινηθούν γρήγορα και να δημιουργήσουν τις δικές τους ικανές μηχανές, να προετοιμάσουν τις δικές τους υποδομές και να δώσουν τις κατάλληλες δυνατότητες στο δικό τους ανθρώπινο δυναμικό, αν θέλουν να τροφοδοτήσουν αυτή την αλλαγή».

«Έχουμε εκτεθεί σε δύο ακραίες προοπτικές σχετικά με την εξέλιξη των μηχανών στο μέλλον: το πρόβλημα της τεχνολογικής ανεργίας, το οποίο προκαλείται από έντονες ανησυχίες ή από την άλλη πλευρά, την υπερβολικά αισιόδοξη θεώρηση ότι η τεχνολογία θα επιλύσει όλα τα κοινωνικά και περιβαλλοντικά μας προβλήματα», σχολιάζει η Rachel Maguire, research director, Institute for the Future. «Σε αντίθεση με αυτές τις απόψεις, εκείνο που θα πρέπει να κάνουμε είναι να εστιάσουμε στην πραγματική φύση της σχέσης μεταξύ τεχνολογίας και ανθρώπων και πως θα μπορέσουμε να προετοιμαστούμε κατάλληλα. Αν αναλάβουμε από τώρα τη σκληρή δουλειά της ενίσχυσης της επιτυχούς συνεργατικότητας μεταξύ ανθρώπων και μηχανών, ο αντίκτυπος στην κοινωνία θα είναι επωφελής για όλους μας».

Ανάμεσα στα άλλα πορίσματα της έρευνας συμπεριλαμβάνονται και τα εξής:

- Το 2030 η εξάρτηση των ανθρώπων από τις μηχανές θα έχει εξελιχθεί σε μια σχέση συνεργατικότητας, με τους ανθρώπους να παρέχουν από τη δική τους μεριά δεξιότητες, όπως δημιουργικότητα, πάθος και επιχειρηματικό πνεύμα. Κάτι τέτοιο θα ευθυγραμμίζεται με την ικανότητα των μηχανών να εργάζονται με ταχύτητα, αυτοματοποιημένα και αποδοτικά, με αποτέλεσμα η παραγωγικότητα που θα προκύπτει, θα δημιουργεί νέες ευκαιρίες και ρόλους, μέσα στον κλάδο.

- Μέχρι το 2030, οι εξατομικευμένοι και ενσωματωμένοι βοηθοί τεχνητής νοημοσύνης (artificial intelligence – A.I.) θα υπερβούν κατά πολύ αυτά που μπορούν να κάνουν οι βοηθοί. Θα μας φροντίζουν με προγνωστικούς και αυτοματοποιημένους τρόπους.

- Η τεχνολογία δεν θα αντικαταστήσει, κατ’ ανάγκη, τους εργαζομένους, αλλά η διαδικασία εξεύρεσης εργασίας θα αλλάξει. Η δουλειά θα πάψει πλέον να ταυτίζεται με ένα μέρος, αλλά θα είναι μια σειρά από εργασίες. Η μηχανική μάθηση θα καταστήσει τις δεξιότητες και ικανότητες των ατόμων εντοπίσιμες και οι οργανισμοί θα ψάχνουν για τα καλύτερα ταλέντα για συγκεκριμένες εργασίες.

- Εκτιμάται ότι το 85 τοις εκατό των θέσεων εργασίας το 2030 δεν έχει ακόμη επινοηθεί. Ο ρυθμός αλλαγής θα είναι τόσο γρήγορος, που οι άνθρωπο θα μαθαίνουν «στη στιγμή» χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες, όπως επαυξημένη πραγματικότητα και εικονική πραγματικότητα. Η ικανότητα απόκτησης νέων γνώσεων θα είναι πιο πολύτιμη από τη γνώση αυτή καθ’ αυτή.

H έρευνα πραγματοποιήθηκε από το Institute for the Future (IFTF), σε συνεργασία με 20 ειδικούς τεχνολογίας, ακαδημαϊκούς και επιχειρηματίες από όλον τον κόσμο.

Topics: CYBERCULTURE
Brands: DELL
COMMENTS
TOP BRANDS