Skroutz.gr: ενθαρρυντικοί οι 9 μήνες λειτουργίας για το έξυπνο καλάθι αγορών

Deasy @ 06.03.2017
Skroutz.gr: ενθαρρυντικοί οι 9 μήνες λειτουργίας για το έξυπνο καλάθι αγορών

Όταν τον προηγούμενο Ιούνιο το Skroutz.gr ξεκίνησε το λανσάρισμα του καλαθιού αγορών, μέσω του οποίου οι χρήστες πραγματοποιούν μία συναλλαγή για περισσότερες από μία αγορές, η υπόσχεση της εταιρείας ήταν μία: καλύτερη εμπειρία online αγορών. Εννέα μήνες μετά, τα αποτελέσματα και η δυναμική της υπηρεσίας από την χρήση των επισκεπτών μαρτυρούν ότι το κοινό αντιλαμβάνεται τα οφέλη του έξυπνου καλαθιού έχουν αρχίσει να γίνονται αντιληπτά από τα κοινό.

 

Τι είναι το καλάθι

Μια μίνι επανάληψη πριν συνεχίσουμε. Το «έξυπνο καλάθι» αγορών παρέχει στο χρήστη τη δυνατότητα να εντάξει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν στο έξυπνο καλάθι και εν συνεχεία ο μηχανισμός του skroutz.gr κάνει πλέον αυτόματα τη διαδικασία ανεύρεσης των προϊόντων. Λαμβάνοντας υπόψη την τιμή αλλά και άλλα κριτήρια, όπως ο χρόνος παράδοσης, ο χρήστης λαμβάνει τη φόρμα των καλύτερων επιλογών του με τον ελάχιστο δυνατό αριθμό παραδόσεων προϊόντων. Η παραγγελία πραγματοποιείται μέσα στο περιβάλλον του skroutz.gr -χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να μεταφερθεί στις σελίδες των καταστημάτων- και το skroutz.gr αναλαμβάνει να προχωρήσει τη διαδικασία παράδοσης (με δική του υπηρεσία παράδοσης) των προϊόντων στο χώρο που έχει δηλώσει ο χρήστης. Πιο σύντομα: μία συναλλαγή, μία παράδοση όποτε είναι δυνατόν, στο συντομότερο δυνατό χρόνο. Το Έξυπνο Καλάθι του Skroutz είναι διαθέσιμο στα προϊόντα των κατηγοριών Υγείας, Ομορφιάς και Βρεφικής Φροντίδας.

Στο Έξυπνο Καλάθι του Skroutz συμμετέχουν 110 ηλεκτρονικά καταστήματα (φαρμακεία & e-shops προϊόντων ομορφιάς), περίπου τα μισά από το σύνολο των ηλεκτρονικών φαρμακείων που προβάλλονται στη μηχανή αναζήτησης. Όσον αφορά τη γκάμα των διαθέσιμων προϊόντων υγείας και ομορφιάς, οι επισκέπτες του Skroutz μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από 54.823 μοναδικούς κωδικούς προϊόντων για τις αγορές τους με το Έξυπνο Καλάθι.

Τα αποτελέσματα του 9μήνου

Εννέα μήνες μετά ας δούμε μερικά από τα στοιχεία που έχει συλλέξει η ομάδα του Skroutz και δείχνουν την ανάπτυξη και τη δυναμική της υπηρεσίας:

-      Από την έναρξη της υπηρεσίας μέχρι και το Φεβρουάριο του 2017 έχουν πραγματοποιηθεί συνολικά 21.854 παραγγελίες, δημιουργώντας πωλήσεις αξίας 580.000 ευρώ στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά φαρμακεία. Ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι περίπου το 50% αυτών των παραγγελιών προέρχεται από επαναλαμβανόμενες παραγγελίες (recurring orders), στοιχείο που μαρτυρά ότι οι χρήστες επανέλαβαν τη διαδικασία του «έξυπνου καλαθιού»

- Η μέση αξία του καλαθιού αγοράς (με το Φ.Π.Α.) των καταναλωτών κυμαίνεται στα 55 ευρώ και περιλαμβάνει κατά μέσο όρο 5 προϊόντα. Όπου υπάρχει ανάγκη καταμερισμού της παραγγελίας, η μέση αξία του καλαθιού ανά ηλεκτρονικό κατάστημα ανέρχεται στα 33 ευρώ.

- Από το σύνολο των χρηστών που προσθέτουν προϊόντα στο έξυπνο καλάθι περίπου το 8% ολοκληρώνει την αγορά, ποσοστό ιδιαίτερα υψηλό για την κατηγορία, δεδομένου ότι η πληρωμή για τις αγορές με την υπηρεσία γίνεται αποκλειστικά με τη χρήση κάρτας (πιστωτικής, χρεωστικής ή προ-πληρωμένης), χωρίς να παρέχεται η δυνατότητα αντικαταβολής.

- Περίπου το 60% των καταναλωτών κάνουν τις αγορές του με το έξυπνο καλάθι χρησιμοποιώντας τον desktop Η/Υ και το 40% το smartphone ή το tablet τους.

- Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων βάσει όγκου παραγγελιών είναι οι κρέμες προσώπου, τα ειδικά συμπληρώματα διατροφής, οι βιταμίνες, οι βρεφικές τροφές και ο καθαρισμός προσώπου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εισαγωγή του έξυπνου καλαθιού στις υπηρεσίες της ιστοσελίδας, δεν έχει επηρεάσει την απόδοση του κλασικού καναλιού πωλήσεων του Skroutz για τα συνεργαζόμενα καταστήματα. Αυτό καταδεικνύεται, άλλωστε, και από τα στοιχεία στο διάστημα του τελευταίου εξαμήνου (Οκτ. 2016 – Φεβ. 2017) στο Skroutz, όπου όλα τα μεγέθη (προβολές σελίδας, clicks, συναλλαγές) και ο τζίρος στις κατηγορίες των παραφαρμακευτικών, των καλλυντικών, των ειδών προσωπικής υγιεινής και παιδικής φροντίδας, παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 65%, δίνοντας ένα στίγμα για τις προοπτικές ανάπτυξης του τομέα.

 

Πρόγραμμα επιβράβευσης και περαιτέρω βελτίωση της εμπειρίας

Στα μελλοντικά πλάνα για την περαιτέρω ανάπτυξη της υπηρεσίας περιλαμβάνονται η διεύρυνση των συνεργασιών και η αύξηση του αριθμού των ηλεκτρονικών καταστημάτων που συμμετέχουν στο έξυπνο καλάθι, η παροχή προνομίων στους χρήστες που προτιμούν την υπηρεσία για τις αγορές τους και η βελτίωση του αλγόριθμου του έξυπνου καλαθιού.

Σε αυτό το πλαίσιο το Skroutz πρόσφατα προχώρησε σε συνεργασία με μία ακόμη εταιρεία ταχυμεταφορών για τις παραδόσεις των παραγγελιών, ενώ αυτό το μήνα εγκαινιάστηκε και το πρόγραμμα επιβράβευσης. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές που κάνουν τις αγορές τους με το έξυπνο καλάθι συλλέγουν πόντους για κάθε ευρώ αγορών στο τελευταίο τρίμηνο, απολαμβάνοντας προνόμια ανάλογα με το επίπεδο ανταμοιβών, όπως δωρεάν μεταφορικά και ποσοστά έκπτωσης επί της παραγγελίας.

SKROUTZ.GR,E-COMMERCE,ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home