Φαύλος κύκλος η σχέση μας με τα social media

Deasy @ 25.01.2017
Φαύλος κύκλος η σχέση μας με τα social media

Ο βασικός στόχος της σύνδεσής μας στα social media είναι κατά βάση για να περάσουμε καλά. Να παραμείνουμε σε επαφή με τους φίλους μας, να δημιουργήσουμε καινούριους φίλους, να μοιραστούμε ευχάριστες αναμνήσεις. Όμως η πραγματικότητα μπορεί να είναι τελικά πιο σκληρή, όπως αποδεικνύει μια ακόμα έρευνα, αυτή τη φορά από την Kaspersky Lab. Εκεί «έξω», υπάρχει ένας αρκετά μεγάλος αριθμός χρηστών, οι οποίοι μάλλον παίρνουν πιο σοβαρά το ρόλο των κοινωνικών δικτύων, με αποτέλεσμα να αισθάνονται άσχημα ή να νιώθουν αναστατωμένοι όταν δε συγκεντρώνουν όσα likes θα ήθελαν να έχουν σε μια δημοσίευσή τους ή όταν κάποιο φιλικό τους πρόσωπο συγκεντρώνει περισσότερα. Κάτι που εμμέσως εξουδετερώνει τα όποια θετικά αποτελέσματα των κοινωνικών δικτύων. Σύμφωνα με την έρευνα της Kaspersky Lab το ποσοστό αυτό των χρηστών φθάνει το 42%. Πολύ μεγάλο είναι η αλήθεια!

Ας δούμε όμως με τη γλώσσα των αριθμών το φαύλο κύκλο των social media. Οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων τα επισκέπτονται για θετικούς κυρίως λόγους και για να νιώσουν καλά. Οι περισσότεροι άνθρωποι (65%) χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να μένουν σε επαφή με φίλους και συναδέλφους και να βλέπουν διασκεδαστικές και αστείες δημοσιεύσεις (60%). Οι άνθρωποι αφιερώνουν επίσης ένα σημαντικό χρονικό διάστημα για τη δημιουργία ψηφιακών προφίλ και το τροφοδοτούν με όλα τα είδη των θετικών στιγμών, σημειώνοντας τα πράγματα που τους κάνουν να χαμογελούν (61%), και ενημερώνοντας τα δίκτυά τους για τις υπέροχες στιγμές που περνούν κατά τη διάρκεια των εορτών και των διακοπών (43%) τους.

Ενώ δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το 72% των ανθρώπων ενοχλείται από τις διαφημίσεις που έχουν γίνει εξαιρετικά παρεμβατικές και διακόπτουν τις online επικοινωνίες τους, οι ουσιαστικοί λόγοι για την απογοήτευση τους είναι αρκετά βαθύτεροι. Παρά την επιθυμία να αισθάνονται καλά από τις αλληλεπιδράσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όταν οι άνθρωποι βλέπουν τις ευτυχισμένες δημοσιεύσεις των φίλων τους σχετικά με διακοπές, χόμπι και πάρτι, συχνά μένουν με την πικρή αίσθηση ότι οι άλλοι άνθρωποι απολαμβάνουν τη ζωή περισσότερο από τους ίδιους. Για παράδειγμα, το 59% αισθάνθηκε δυσαρεστημένο όταν είδε δημοσιεύσεις φίλων του από ένα πάρτι στο οποίο δεν είχε προσκληθεί, ενώ το 45% αποκάλυψε ότι οι ευτυχισμένες φωτογραφίες των φίλων του από τις διακοπές τους είχαν αρνητική επίδραση επάνω του. Επιπλέον, το 37% παραδέχτηκε επίσης ότι η αναδρομή σε παλιές, ευτυχισμένες δημοσιεύσεις του μπορεί να του δημιουργήσει την αίσθηση ότι το παρελθόν του ήταν καλύτερο από την τωρινή του ζωή.

Προηγούμενη έρευνα έχει επίσης δείξει την απογοήτευση των ανθρώπων με τα social media, καθώς το 78% παραδέχθηκε ότι έχει εξετάσει το ενδεχόμενο να αποσυρθεί εντελώς από τα κοινωνικά δίκτυα. Το μόνο πράγμα που κάνει τους ανθρώπους να συνεχίζουν να παραμένουν στα social media είναι ο φόβος απώλειας των ψηφιακών τους αναμνήσεων, όπως οι φωτογραφίες και οι επαφές με τους φίλους τους. Για να βοηθήσει τους ανθρώπους να αποφασίσουν πιο ελεύθερα αν επιθυμούν να παραμείνουν στα social media ή να αποχωρήσουν από αυτά χωρίς να χάσουν τις ψηφιακές τους αναμνήσεις, η Kaspersky Lab αναπτύσσει μία νέα εφαρμογή, το FFForget, το οποίο επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αντίγραφα ασφαλείας όλων των αναμνήσεων τους από τα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιούν και να τα κρατούν σε μία ασφαλή, κρυπτογραφημένη «αποθήκη» Αυτό θα καθιστά τους χρήστες ελεύθερους να αφήσουν οποιοδήποτε δίκτυο, όποτε το επιθυμούν οι ίδιοι, χωρίς να χάσουν ό,τι τους ανήκει, δηλαδή την ψηφιακή τους ζωή.

Η κυκλοφορία του FFForget έχει προγραμματιστεί για το 2017. Οι ενδιαφερόμενοι χρήστες μπορούν να εγγραφούν στην ιστοσελίδα http://ffforget.kaspersky.com ώστε να λαμβάνουν ενημερώσεις και πληροφορίες, να προσφέρουν τα σχόλιά τους και να έχουν ταχεία πρόσβαση.

SOCIAL MEDIA,KASPERSKY,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home