Online αγορές μέσω Instagram

Deasy @ 01.11.2016
Online αγορές μέσω Instagram

Ενδεχομένως είναι η φυσική ροή των πραγμάτων αν λάβουμε υπόψη την επιτυχία που δείχνει να παρουσιάζει το Instagram σε επίπεδο προώθησης καταναλωτικών αγαθών. Όπως έγινε γνωστό σήμερα, το Instagram προχωράει ένα βήμα παραπάνω, προσφέροντας την ευχέρεια στις εταιρείες να πραγματοποιούν πωλήσεις των προϊόντων τους και μέσα από την πλατφόρμα.

Ειδικότερα, η πρώτη συνεργασία περιλαμβάνει 20 μεγάλες εταιρείες από τον τομέα του λιανεμπορίου στις ΗΠΑ, στα posts των οποίων θα επιτρέπεται μεγαλύτερος όγκος πληροφορίας από τα tags που γνωρίζαμε μέχρι τώρα. Οι εταιρείες θα μπορούν να «ταγκάρουν» προϊόντα που εμφανίζονται στις φωτογραφίες και ο χρήστης θα μπορεί (εφόσον τον ενδιαφέρει) να μεταφέρεται σε μια νέα σελίδα με περισσότερη πληροφορία για το προϊόν και ακολούθως στην αγορά του, εφόσον θέλει να το αποκτήσει.

 

Kate Spade from Instagram for Business on Vimeo.

Όπως αναφέρει η επίσημη ανακοίνωση, στην πρώτη πιλοτική φάση αυτά τα νέα posts θα εμφανίζονται σε περιορισμένο αριθμό χρηστών στις ΗΠΑ. Αν και δεν διευκρινίζεται στην ανακοίνωση, τα posts αυτά (αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες) δεν θα είναι απαραίτητα χορηγούμενα (διαφήμιση δηλαδή). Αυτό ενδεχομένως να σημαίνει ότι εδώ πλέον το εμπορικό μοντέλο του Instagram πηγαίνει στη λογική της προμήθειας είτε από την πώληση ενός προϊόντος είτε από την εκδήλωση ενδιαφέροντος του καταναλωτή προς το προϊόν, το οποίο εκφράζεται με τη μετάβαση του χρήστη στη δεύτερη σελίδα με την προϊοντική πληροφορία.

INSTAGRAM,ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ,E-COMMERCE,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home