Τα έσπασε το Facebook

Στα οικονομικά αποτελέσματα αναφερόμαστε…

Deasy @ 28.07.2016
Τα έσπασε το Facebook
Φωτογραφία: Marcin Wichary (Flickr)

Εντελώς αντίθετη από το Twitter ήταν η εικόνα των οικονομικών αποτελεσμάτων του Facebook, το οποίο ανακοίνωσε χθες τις δικές του επιδόσεις για το προηγούμενο οικονομικό τρίμηνο. Επιδόσεις που ξεπέρασαν κατά πολύ τις εκτιμήσεις των αναλυτών και δείχνουν ότι η ανάπτυξη της εταιρείας (οικονομική και χρηστική) συνεχίζεται ακόμα με γρήγορους ρυθμούς.

Συγκεκριμένα, τα έσοδα του Facebook στο δεύτερο τρίμηνο έφθασαν τα 6,44 δισ. δολάρια (6,02 εκτιμούσαν οι αναλυτές) παρουσιάζοντας αύξηση 59% σε σχέση με ένα χρόνο πριν. Από την άλλη πλευρά, ο αριθμός των ενεργών χρηστών, σε μηνιαία βάση, έφθασε τα 1,71 δισ. (15% αύξηση), ενώ σε ημερήσια βάση άγγιξε τα 1,13 δισ. (αύξηση 17%).

Ακόμα πιο αποκαλυπτικά είναι τα παρακάτω γραφήματα:

Σημαντική είναι και η ανάπτυξη που παρουσιάζει το Facebook στους χρήστες που μπαίνουν στο κοινωνικό δίκτυο από το κινητό τους τηλέφωνο. Ειδικότερα, οι ενεργοί χρήστες σε ημερήσια βάση φθάνουν τα 1,03 δισ. (22% αύξηση) ενώ σε μηνιαία βάση ο αριθμός αυξάνεται στα 1,57 δισ. (20% αύξηση). Μάλιστα, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της εταιρείας, το 84% των διαφημιστικών εσόδων της προέρχεται από το κινητό (εδώ η αύξηση είναι εντυπωσιακή σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φθάνοντας το 76% ).

Στην επικοινωνία του με τους αναλυτές, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο επικεφαλής του Facebook, Mark Zuckerberg, έδωσε ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο, αναφέροντας ότι ο χρόνος παραμονής στις mobile εφαρμογές που ανήκουν στην εταιρεία (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) παρουσιάζει διψήφιο ποσοστό αύξησης.

Σε ότι αφορά τη γεωγραφική κατανομή των εσόδων, η πλειοψηφία τους προέρχεται από τη Βόρειο Αμερική και την Ευρώπη. Στις υπόλοιπες περιοχές, από τις οποίες προέρχεται το 67% των χρηστών του Facebook, το έσοδο ανά χρήστη παραμένει χαμηλό και συγκεκριμένα σε επίπεδα λίγο πάνω από το 1 δολάριο ανά χρήστη.

Από την άλλη πλευρά, ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας πρόσθεσε ότι η υπηρεσία έχει φθάσει πλέον στα όρια της σε ότι αφορά τον αριθμό διαφημίσεων που μπορεί να εμφανίζει, χαμηλώνοντας τον πήχη των προσδοκιών για τα επόμενα τρίμηνα.

Μια δήλωση που σταμάτησε τη ανοδική πορεία της μετοχής της εταιρείας, η οποία έκλεισε στο +5,5%.    

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home