Φιλόδοξοι οι στόχοι της LG Electronics Hellas και για το 2016

Φιλόδοξοι οι στόχοι της LG Electronics Hellas και για το 2016

Το θετικό μομέντουμ που έχει αυτή τη στιγμή η LG στη χώρα μας θέλει να αξιοποιήσει και μέσα στο 2016, έχοντας ως στόχο να αυξήσει την καθιέρωσή της στα μάτια του Έλληνα καταναλωτή.

Σύμφωνα με τους ανθρώπους του ελληνικού γραφείου της κορεάτικης εταιρείας ο Δεκέμβριος του 2015 βρήκε την LG να προηγείται σε αρκετές κατηγορίες συσκευών, ανάμεσα στις οποίες ήταν οι οικιακές συσκευές (πλυντήρια και ψυγεία), τα monitors, οι τηλεοράσεις κ.α. Στο πολύ δύσκολο κλίμα της ελληνικής αγοράς η LG κατάφερε να αυξήσει σε αρκετές περιπτώσεις τα μερίδιά της, με το συνολικό τζίρο για την προηγούμενη χρονιά να διαμορφώνεται κοντά στα 120 εκατομμύρια ευρώ.

Αυτές τις επιδόσεις θέλει να ισχυροποιήσει η εταιρεία, όχι απαραίτητα για να αυξήσει περαιτέρω τα μερίδια αγοράς της αλλά πολύ περισσότερο για να ενισχύσει την επιρροή του ονόματός της. Σύμφωνα με το γενικό διευθυντή της LG Electronics Hellas, Άρη Κουτελό, οι τρεις άξονες πάνω στους οποίους θα κινηθεί η εταιρεία στην τρέχουσα χρονιά είναι:

-          Η ισχυροποίηση του brand. Η καθιέρωση της LG ως κορυφαίου κατασκευαστή με προϊόντα υψηλής ποιότητας και εξαιρετικών δυνατοτήτων

-          Η ισχυροποίηση των σχέσεων της εταιρείας με τους πελάτες

-          Η αύξηση των premium πωλήσεων. Ήδη η εταιρεία παρουσίασε μια νέα σειρά premium προϊόντων με την υπογραφή LG Signature που περιλαμβάνουν οικιακές συσκευές αλλά και τηλεοράσεις. Ταυτόχρονα με τη συγκεκριμένη σειρά έμφαση θα δοθεί βεβαίες σε κορυφαίες σειρές ανά κατηγορία συσκευών, όπως τα G Series smartphones, οι OLED τηλεοράσεις, τα 21:9 monitors, τα information displays).

O επικεφαλής του ελληνικού γραφείου της LG Electronics, Άρης Κουτελός.

Στη συνάντηση που είχε ο κ. Κουτελός με δημοσιογράφους σημείωσε και την έμφαση που δίνει η εταιρεία στον τομέα των εταιρικών πελατών. Ήδη αυτός ο τομέας αντιπροσωπεύει το 10% του συνολικού της τζίρου, ενώ το Δεκέμβριο του 2015 η LG θεωρεί ότι κατέκτησε την πρώτη θέση στον ξενοδοχειακό εξοπλισμό.

Σε ότι αφορά την κινητή τηλεφωνία, η είσοδος της νέας σειράς smartphones “K”, που έρχεται να αντικαταστήσει προηγούμενα μοντέλα (π.χ. Bello), δείχνει ότι η εταιρεία πέρα από το υψηλό κομμάτι της αγοράς (G Series) αναζητά και καλύτερες επιδόσεις και στα επίπεδα κάτω των 250 ευρώ.

Ο κ. Κουτελός αναφέρθηκε και στις αλλαγές της διοικητικής δομής του ελληνικού γραφείου που έγιναν το προηγούμενο Φθινόπωρο. Μεταξύ άλλων τόνισε ότι δεν ήταν αποτέλεσμα της ελληνικής κρίσης αλλά της συνολικής αναδιοργάνωσης της κορεάτικης εταιρείας στην Ευρώπη. Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη αναδιοργάνωση, το ελληνικό γραφείο της LG υπάχθηκε κάτω από το ιταλικό γραφείο, όπως συνέβει και με αρκετές ακόμη θυγατρικές της Ευρώπης που μπήκαν κάτω από τη «στέγη» άλλων γραφείων γειτονικών χωρών, σε μια νέα διοικητική δομή που δοκιμάζει η κορεάτικη εταιρεία στην Ευρώπη. Αξίζει να σημειώσουμε ότι είναι η πρώτη φορά που στην ελληνική θυγατρική αναλαμβάνει επικεφαλής στέλεχος από τη χώρα μας. Επιπλέον, αποτελεί και μια σπάνια κίνηση για την LG Electronics συνολικά, η οποία συνηθίζει να δίνει την θέση του επικεφαλή τοπικών γραφείων σε στέλεχος που προέρχεται από την Κορέα.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home