Huawei: σε πρώτο πλάνο η Ευρώπη

Φιλόδοξοι στόχοι και για την Ελλάδα.

Huawei: σε πρώτο πλάνο η Ευρώπη
Άποψη από το κέντρο δοκιμών της Huawei στη Σενζέν.

Εκτός της Κίνας, όπου στην τοπική αγορά η Huawei διαθέτει ένα μερίδιο αγοράς που ξεπερνάει το 27% στα smartphones και ο ρυθμός ανάπτυξης κυμαίνεται μεταξύ 15% και 18%, η Huawei έχει θέσει σε προτεραιότητα για το 2016 και την Ευρωπαϊκή αγορά, καθώς επίσης και την αγορά της Μέσης Ανατολής.

Ενδεικτικά είναι τα λόγια του Kevin Hu (President Product Line, Huawei) ο οποίος ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «η Ευρώπη είναι η περιοχή στην οποία θέλουμε περισσότερο από κάθε άλλη να αναπτυχθούμε μέσα στην επόμενη χρονιά».

Οι βάσεις έχουν ήδη τεθεί, καθώς η κινέζικη εταιρεία αυξάνει σημαντικά τα μερίδιά της στη Γηραιά Ήπειρο, με χαρακτηριστικά παραδείγματα εκείνα της Ιταλίας και της Ισπανίας, του Βελγίου και της Πορτογαλίας, όπου το ποσοστό της Huawei κυμαίνεται σε διψήφιο νούμερο. Ταυτόχρονα, εξετάζοντας επιμέρους κατηγορίες, διαπιστώνουμε ότι η δυναμική της δεν οφείλεται απαραίτητα στα προσιτά κινητά αλλά στις επιδόσεις της στα πιο ακριβά στρώματα της αγοράς, όπου η Huawei διαθέτει μερίδια που φάνταζαν απλησίαστα πριν από μερικά χρόνια. Συγκεκριμένα, στο εύρος τιμής 400-500 ευρώ στην ισπανική αγορά το μερίδιό της έχει φθάσει το 34,8%, στην ιταλική το 24,6%, στη βέλγικη το 18,9% και στην πορτογαλική το 18,8%.

Παράλληλη διαδρομή με την αύξηση των μεριδίων της Huawei ακολουθεί και η αύξηση των καναλιών διανομής των προϊόντων της εταιρείας στην Ευρώπη (βοηθώντας το ένα το άλλο). Όπως σημείωσαν τα στελέχη της, η εταιρεία μέχρι το τέλος της χρονιάς θα έχει προσθέσει περίπου 5.500 επιπλέον σημεία πώλησης,

 

Υψηλές βλέψεις και στην Ελλάδα

Οι στόχοι της Huawei για την ελληνική αγορά δεν διαφέρουν από την ευρύτερη ευρωπαϊκή. Όπως μας ανέφεραν στελέχη του ελληνικού γραφείου της εταιρείας, χωρίς όμως να μπει η συζήτηση σε συγκεκριμένα νούμερα, εκτιμάται ότι θα επιτευχθεί διψήφιο ποσοστό αγοράς μέσα στο πρώτο εξάμηνο της επόμενης χρονιάς, καθώς η Huawei θα κινηθεί πιο έντονα και στο επικοινωνιακό κομμάτι. Στην παρούσα φάση, ο ρυθμός ανάπτυξης της εταιρείας στη χώρα μας είναι θετικός, τα τελευταία μοντέλα, κυρίως το P8 Lite, πραγματοποίησαν σημαντικές πωλήσεις και η συνέχεια αναμένεται, σύμφωνα με τις τοποθετήσεις τους, ακόμα πιο δυναμική. Στο πλαίσιο αυτό η Huawei έχει ενισχύσει τον αριθμό των σημείων λιανικής των προϊόντων της στην Ελλάδα, τα οποία περιλαμβάνουν πλέον όλες τις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων. Μάλιστα, όπως μας ανέφεραν, οι πωλήσεις που προέρχονται από τα καταστήματα που δεν ανήκουν στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας αγγίζουν περίπου το 35% του συνόλου των πωλήσεων.  

 

Σε δεύτερο πλάνο οι ΗΠΑ και η Ινδία

Επιστρέφοντας στην κουβέντα που είχαμε με τα υψηλόβαθμα στελέχη της Huawei στην Κίνα απορία όλων ήταν το γεγονός ότι η Huawei δεν τοποθέτησε την αγορά των ΗΠΑ στις προτεραιότητές της. Ενδεχομένως αυτό να οφείλεται στη δυσπιστία «θεσμικών και μη» παραγόντων της αμερικάνικης αγοράς προς τον «κινέζο κατασκευαστή» (έχουμε δει κατά καιρούς αρκετά σχετικά δημοσιεύματα από αμερικάνικα ειδησεογραφικά Μέσα). Ωστόσο, όπως σημείωσε ο κ. Hu, η Huawei θα στοχεύσει ακόμα πιο έντονα προς τις ΗΠΑ και την Ινδία το 2017. Πιθανότατα (αυτό πρόκειται για εκτίμηση δική μας) μια ενδεχόμενη είσοδος της Huawei στο αμερικάνικο χρηματιστήριο να αποτελεί το δίαυλο με τον οποίο θα κατευνάσει τις ανησυχίες της αμερικάνικης αγοράς.

ΕΛΛΑΔΑ,ΕΥΡΩΠΗ,HUAWEI,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home