“Επιτέλους η Instagram θα αρχίσει να βγάζει τα λεφτά που ξόδεψε η Facebook για να την αγοράσει” έγραφε τις προάλλες το “Techcrunch” αναφερόμενο στις μεγάλες εμπορικές αλλαγές που ανακοίνωσε η δημοφιλέστερη πλατφόρμα έκθεσης φωτογραφιών και μάλλον έχει δίκιο: κάνοντας τις διαφημίσεις της διαθέσιμες σε 30 χώρες, επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να ανεβάζουν βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων και διαθέτοντάς τους περισσότερο χρόνο για να προβάλλουν προϊόντα ή υπηρεσίες με την επιλογή “Marquee” η εταιρεία δεν κλείνει απλώς το μάτι προς τους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους –πρακτικά τους στρώνει κόκκινο χαλί, εξ ου και ο τίτλος “Instagram: Ανοιχτό για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και παντού”. Και βεβαίως στην ανακοίνωση επισημαίνεται ξανά και ξανά ότι όλα αυτά συμβαίνουν αξιοποιώντας τη διαφημιστική υποδομή του Facebook και ότι παρέχεται η δυνατότητα για προβολή σε αμφότερα τα δίκτυα –όπως επισημαίνει και το “Techcrunch”, 1,5 δις συν 300 εκατομμύρια χρήστες είναι συνδυασμός που κανένας διαφημιστής δε θα αγνοούσε.
Σχόλια