busyπαρακαλώ περιμένετε...
ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ
NEWSLETTER
newsletter
Το email σου εδώ!
budy παρακαλώ περιμένετε...
POLL
Πόσο συχνά αγοράζεις online;

Πόσο συχνά αγοράζεις online;

busy παρακαλώ περιμένετε...

 

 

 

 

TAGS
FACE2FACE
Huawei – Leica: πως οδηγηθήκαμε στο Huawei P20 Pro
Φωτογραφία από το στρατηγείο της Leica. Η φωτογραφία τραβήχτηκε με το Huawei P20 Pro σε 3X zoom.

Huawei – Leica: πως οδηγηθήκαμε στο Huawei P20 Pro

Mπορεί ένας αγώνας ποδοσφαίρου να χαλάσει μια μεγάλη συμφωνία;

Φανούρης Δρακάκης @ 01.06.2018
Σχόλια -

Μπορεί τη συνεργασία της Huawei με τη Leica να τη γνωρίσαμε πριν από δύο χρόνια, όταν παρουσιάστηκε το Huawei P9, το πρώτο smartphone της κινέζικης εταιρείας με το λογότυπο της γερμανικής, όμως η ιστορία στη σχέση των εταιρειών μετράει ήδη τέσσερα χρόνια. Τα χρόνια δηλαδή που χωρίζουν τη μία διοργάνωση Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου με την επόμενη. Κατά μια παράξενη σύμπτωση η σχέση των Huawei και Leica ακουμπάει και το ποδόσφαιρο, αφού το πρώτο επίσημο ραντεβού των δύο πλευρών στην έδρα της Leica πραγματοποιήθηκε την ημέρα του πρώτου αγώνα της Εθνικής Γερμανίας στο Μουντιάλ του 2014, στα γήπεδα της Βραζιλίας (16 Ιουνίου 2014). Τα σχεδόν άδεια γραφεία της Leica, λόγω του αγώνα, ευτυχώς δεν… αποθάρρυναν τους εκπροσώπους της Huawei και μετά τη συνάντηση ξεκίνησε η συνεργασία των δύο πλευρών.

Λίγες ημέρες πριν ξεκινήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο της Ρωσίας είχαμε και εμείς την ευκαιρία να επισκεφθούμε τα κεντρικά γραφεία της Leica, που βρίσκονται λίγο έξω από την πόλη Βέτσλαρ στη Γερμανία. Στόχος του ταξιδιού ήταν να μάθουμε περισσότερα πράγματα για τη συνεργασία των δύο πλευρών, να εμβαθύνουμε τις γνώσεις μας για το Huawei P20 Pro αλλά και να πάρουμε μια ολοκληρωμένη εμπειρία για την κληρονομιά της Leica στο χώρο της φωτογραφίας.

 

Κοινή φιλοσοφία για τη φωτογραφία

H αναζήτηση τρόπων της Leica για το πως θα μπορούσε να συνεισφέρει στο πεδίο των smartphones είχε ξεκινήσει από το 2013, όπως μας ανέφερε ο Marius Eschweiler (Global Director Business Development at Leica). Έχοντας νωρίτερα απορρίψει την ιδέα της κατασκευής ενός smartphone από την ίδια τη Leica η εταιρεία αναζητούσε κατασκευαστές με τους οποίους θα μπορούσε συνεργαστεί συμβάλλοντας με την τεχνογνωσία της στο κομμάτι της φωτογραφίας. Πριν την προσέγγιση με τη Huawei η Leica είχε έρθει σε επαφή και με κάποιους άλλους, χωρίς όμως να καρποφορήσει μια συνεργασία.

Όπως μας ανέφερε ο κ. Eschweiler μόνο με τη Huawei οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας αισθάνθηκαν ότι μοιράζονταν την ίδια φιλοσοφία για τη φωτογραφία. «Η δουλειά μας δεν είναι να φτιάχνουμε φακούς και φωτογραφικές μηχανές αλλά να προσφέρουμε την ευχέρεια στον κόσμο να τραβάει εξαιρετικές φωτογραφίες. Όταν χρησιμοποιείται το όνομα του brand της Leica θέλουμε να αναγνωρίζει ο κόσμος ότι είναι ωφέλιμο, ότι έχει πραγματικό νόημα για τον καταναλωτή» ανέφερε ο κ. Eschweiler, ρίχνοντας και ένα «καρφάκι» για τον τρόπο με τον οποίο προσέγγισαν άλλοι κατασκευαστές κινητών τη Leica.

Η κοινή φιλοσοφία των δύο πλευρών συνοψίζεται στη φράση που ακούσαμε επανειλημμένως στο Βέτσλαρ: «η φωτογραφία και ο φωτογράφος είναι ο κεντρικός πρωταγωνιστής, η προτεραιότητα αυτής της συνεργασίας». Για να πάρει σάρκα και οστά η συμφωνία που έκλεισε το 2014 χρειάστηκε να περάσουν περισσότεροι από 18 μήνες, όταν και παρουσιάστηκε το Huawei P9. Tην Άνοιξη του 2016.

O Peter Gauden, Global Senior Product Marketing Manager της Huawei.

Η σχέση των δύο πλευρών βασίστηκε από το ξεκίνημα σε δύο πυλώνες. Ο πρώτος ήταν να λειτουργήσουν οι δύο εταιρείες ως μια ομάδα. «Δεν θέλαμε απλά να παράγουμε φακούς για τα smartphones και να τα δίνουμε στη Huawei» σημείωσε στις δηλώσεις του ο Florian Weiler (Head of Optical Design, Leica) ο οποίος ασχολείται από την πρώτη ημέρα στη συνεργασία αυτή. Για να το επιτύχουν αυτό οι δύο εταιρείες δημιούργησαν από την πρώτη στιγμή ένα ενιαίο τμήμα μηχανικών, με ανθρώπους τόσο από τη Leica όσο και από τη Huawei, οι οποίοι εργάζονται μαζί πάνω στην ανάπτυξη των προϊόντων. «Οι μηχανικοί έχουν ένα κοινό κώδικα επικοινωνίας, που ξεπερνάει τις όποιες διαφορές στην κουλτούρα δύο εταιρειών, από την Κίνα και τη Γερμανία» πρόσθεσε στη συζήτηση ο Peter Gauden (Global Senior Product Marketing Manager, Huawei). Ο δεύτερος πυλώνας ήταν η επένδυση σε έρευνα και ανάπτυξη και η κοινή προσπάθεια για καινοτομίες στη συγκεκριμένη αγορά. Όχι μόνο για το άμεσο μέλλον αλλά και για τα αρκετά επόμενα χρόνια. Άλλωστε, όπως σημείωσαν οι εκπρόσωποι και των δύο πλευρών πρόκειται για μια συνεργασία μακριάς διάρκειας, αμοιβαία επωφελής και για τις δύο εταιρείες.

 

Απαύγασμα της συνεργασίας το Huawei P20 Pro

Οι καινοτομίες που έφερε η συνεργασία ξεκίνησαν με το Huawei P9, το πρώτο smartphone της αγοράς με δύο κάμερες. Από τότε μέχρι σήμερα η κοινή προσπάθεια των Leica και Huawei φέρνει διαρκώς νέα στοιχεία και εργαλεία που βοηθούν το χρήστη να τραβάει καλύτερες φωτογραφίες, με το Huawei P20 Pro να αποτελεί την κορωνίδα αυτής της προσπάθειας μέχρι στιγμής. Οι τρεις κάμερες, ο μεγάλος αισθητήρας, ο τρόπος με τον οποίο έχουν ενσωματωθεί λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης στη νέα συσκευή της Huawei είναι στοιχεία που οι δύο πλευρές δούλευαν αρκετούς μήνες πριν. «Από την αρχή της συνεργασίας μας είχαμε δεσμευτεί ότι δεν θα βιαστούμε να φέρνουμε νέα στοιχεία στην κάμερα των τηλεφώνων. Μόνο όταν είναι απολύτως έτοιμα» σημείωσε ο κ. Eschweiler, προσθέτοντας ότι ο συνήθης χρονικός ορίζοντας για την είσοδο ενός νέους χαρακτηριστικού είναι 12 με 18 μήνες.

Μία από τις φωτογραφικές μηχανές της Leica μέσα από το φακό του Huawei P20 Pro.

Στο σημείο αυτό ο Peter Gauden περιέγραψε ένα προσωπικό περιστατικό στις αρχές του προηγούμενου Φθινοπώρου. Μιλώντας με έναν φίλο του φωτογράφο, ο τελευταίος του ανέφερε ότι θα ήθελε να έχει στα smartphones την ευελιξία που του παρέχουν οι φωτογραφικές μηχανές με τους φακούς σε διάφορα εστιακά μήκη. «Γνώριζα ότι ήδη δουλεύαμε πάνω σ’ αυτό με το Huawei P20 Pro, χωρίς όμως να μπορώ να του το πω» κατέληξε.

Το Huawei P20 Pro είναι ένα τηλέφωνο που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να βγάλεις εξαιρετικές φωτογραφίες σε δύσκολες συνθήκες. Ένα τηλέφωνο που εμπνέει το χρήστη να τραβάει περισσότερες φωτογραφίες. «Αυτό θέλαμε να πετύχουμε, να δημιουργήσουμε μια συσκευή που να αντανακλά το πραγματικό νόημα αυτής της συνεργασίας» σημείωσε το υψηλόβαθμο στέλεχος της Huawei, προσθέτοντας ότι το συγκεκριμένο smartphone αποτελεί ένα τεράστιο βήμα προόδου για τη φωτογραφία από smartphone. “H συνεργασία μας μετράει μόλις τέσσερα χρόνια, μικρό διάστημα σε επίπεδο χρόνου. Όμως σ’ αυτό τον λίγο χρόνο έχει συντελεστεί σημαντική πρόοδος” ανέφερε χαρακτηριστικά. «Όμως δεν σταματάμε εδώ. Ήδη η κοινή ομάδα μας δουλεύει σε χαρακτηριστικά που θα δείτε στα επόμενα μοντέλα μας και θα βελτιώνουν περαιτέρω την εμπειρία της φωτογράφισης».

Brands: HUAWEI, LEICA
COMMENTS
TOP BRANDS