busyπαρακαλώ περιμένετε...
NEWSLETTER
newsletter
Το email σου εδώ!
budy παρακαλώ περιμένετε...
POLL
Πόσο συχνά αγοράζεις online;

Πόσο συχνά αγοράζεις online;

busy παρακαλώ περιμένετε...

 

 

 

 

TAGS
FACE2FACE
Sony: η εμπειρία μας κλειδί για την επόμενη φάση στην ψηφιακή τεχνολογία

Sony: η εμπειρία μας κλειδί για την επόμενη φάση στην ψηφιακή τεχνολογία

Δηλώσεις από το διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Καζ Χιράι.

Δημήτρης Μαλλάς @ 03.09.2016
Σχόλια -

Η εμπειρία που έχει στο χώρο της δημιουργίας συσκευών ίσως αποδειχθεί κλειδί για τον όμιλο της Sony όσον αφορά την επόμενη φάση της αγοράς των ψηφιακών τεχνολογιών με τον ιαπωνικό όμιλο να θεωρεί ότι είναι καλά τοποθετημένος σε αυτόν τον τομέα. «Δεν είναι τυχαίο ότι εταιρείες όπως η Google και η Amazon άρχισαν να παράγουν τις δικές τους συσκευές» σημείωσε ο Καζ Χιράι, πρόεδρος του ομίλου της Sony Corp., μιλώντας σε ομάδα Ευρωπαίων δημοσιογράφων στο περιθώριο της IFA 2016.

Απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με το μέλλον του τμήματος των smartphones, ο κ. Χιράι έδειξε να απορρίπτει το ενδεχόμενο αποχώρησης της Sony από τη συγκεκριμένη αγορά και δεν είναι τυχαίο ότι τόνισε ότι η Sony Mobile είναι η εταιρεία του ομίλου που προσπαθεί να εντοπίσει ποια θα είναι η επόμενη μεγάλη αλλαγή στο χώρο των επικοινωνιών και να μπορέσει να αξιοποιήσει τα πλεονεκτήματα που έχει. «Η τελευταία μεγάλη αλλαγή ήταν η μετάβαση από τα «κλασικά» κινητά τηλέφωνα (feature phones) στα smartphones, η οποία σημειώθηκε πριν από 10-12 χρόνια. Τώρα, ενδεχομένως να ήρθε η ώρα για μία νέα αλλαγή» επεσήμανε ο επικεφαλής του ιαπωνικού ομίλου. «Η αλλαγή αυτή μπορεί να μην περιλαμβάνει τα smartphones ή μπορεί και να τα περιλαμβάνει. Είναι κάτι που θα δούμε πως θα εξελιχθεί» ανέφερε ο κ. Χιράι, ο οποίος ερωτώμενος για τα wearables, σημείωσε ότι ακόμη δεν έχει βρεθεί η εφαρμογή εκείνη που θα έχει ως αποτέλεσμα να πετύχει η συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.

Ενδεχομένως, η επόμενη αλλαγή να έχει σχέση με την αξιοποίηση του Internet of Things (IoT) και της ρομποτικής. O κ. Χιράι επεσήμανε ότι υπάρχει τεράστιο περιθώριο ανάπτυξης για τις συσκευές που έχουμε στο χέρι μας (σ.σ. έτσι τις αποκάλεσε εννοώντας πιθανότατα όχι μόνο τα smartphones αλλά και κάθε είδους wearables που έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν) σε συνδυασμό με εφαρμογές ρομποτικής. Στο περίπτερο της Sony, υπάρχει μία επίδειξη ενός μικρού ρομπότ, ονόματι Xperia Agent, το οποίο δέχεται φωνητικές εντολές και ασύρματα ενημερώνει την καφετιέρα για να φτιάξει καφέ ή την τηλεόραση να προβάλλει την ταινία που επιθυμούμε ή τη φωτογραφία που μας έστειλε πριν από μερικές ημέρες κάποιος φίλος!

Σύμφωνα με τον κ. Χιράι, αυτή τη στιγμή μία από τις μεγάλες προκλήσεις είναι η εξεύρεση του επιχειρηματικού μοντέλου για το ΙοΤ. Στην Ιαπωνία, η Sony έχει ανακοινώσει σχετικές συνεργασίες με εταιρείες όπως είναι η Nestle και η Yahoo! Japan, αλλά στην Ευρώπη το τοπίο δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει. Η Sony πάντως σκοπεύει να ξεκινήσει τον Νοέμβριο τη διάθεση του Xperia Ear, ενός Bluetooth ακουστικού, το οποίο λειτουργεί ως ψηφιακός βοηθός και δέχεται φωνητικές εντολές αλλά και νεύματα, ενώ μπορεί να κάνει προτάσεις και να διαβάζει τα μηνύματα που φθάνουν στο smartphone του χρήστη.

Γενικότερα, ο κ. Χιράι επεσήμανε ότι η Sony θέλει να δοκιμάζει πράγματα προκειμένου να εντοπίσει το επόμενο κύμα αλλαγών, ενώ στάθηκε αρκετά και στη βοήθεια που μπορεί να προσφέρει η τεχνογνωσία που υπάρχει από το PlayStation. Άλλωστε στο PlayStation θα δοκιμάσει η Sony τις πρώτες της συσκευές εικονικής πραγματικότητας (virtual reality – VR). Ο κ. Χιράι, πάντως, επεσήμανε ότι αν το οικοσύστημα της εικονικής πραγματικότητας στηθεί με τον σωστό τρόπο, τότε υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες. «Για εμάς, μάλιστα, που είμαστε και στην παραγωγή περιεχομένου (Sony Pictures), τα οφέλη μπορεί να είναι πολύ μεγάλα» τόνισε ο επικεφαλής του ιαπωνικού ομίλου.

Αξιοσημείωτο είναι ακόμη ότι σύμφωνα με τον κ. Χιράι, η Sony είναι πλέον περισσότερο ανοικτή σε συνεργασίες με άλλους «παίκτες». «Υπάρχει μία αλλαγή νοοτροπίας μεταξύ των μηχανικών της Sony και είναι κάτι που έχουμε επιδιώξει» σημείωσε, προσθέτοντας ότι ο όμιλος έχει προχωρήσει τα τελευταία χρόνια και σε εξαγορές όπως και σε επενδύσεις σε startups.

Ειδική αναφορά έκανε επίσης και στον τομέα των προϊόντων ήχου, όπου η Sony τα τελευταία χρόνια ρίχνει ιδιαίτερο βάρος και στη φετινή IFA παρουσιάζει τη νέα οικογένεια προϊόντων με την επωνυμία Signature και κορυφαία μοντέλα όπως είναι το νέο Walkman NW-MW1Z. «Ο χώρος του hi-res audio έχει πολύ σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης και αποτελεί μία ένδειξη ότι μπορεί να υπάρξει καινοτομία και σε πιο παραδοσιακές κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας» τόνισε ο επικεφαλής του ιαπωνικού ομίλου.

Topics: HARDWARE
Brands: SONY
Tags: IFA 2016
COMMENTS
TOP BRANDS