busyπαρακαλώ περιμένετε...
ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ
NEWSLETTER
newsletter
Το email σου εδώ!
budy παρακαλώ περιμένετε...
POLL
Πόσο συχνά αγοράζεις online;

Πόσο συχνά αγοράζεις online;

busy παρακαλώ περιμένετε...

 

 

 

 

TAGS
Ideacast for GR startups
“4σε1”: μόδα, δημιουργοί, άνθρωποι και όνειρα

“4σε1”: μόδα, δημιουργοί, άνθρωποι και όνειρα

Τάσος Παγκάκης @ 17.06.2013
Σχόλια -

Βασανιστικό να γράφεις για ελπιδοφόρα παραδειγματα και την επιχειρηματικότητα, που σημαίνει δημιουργώ, στο σημερινό περιβάλλον που έχουμε στην Ελλάδα (φαντάσου πόσο πιο δύσκολο να το προσπαθείς...). Πίσω από τις πορείες, τις αντεγκλήσεις και τα “επαναστατικά” timeline, κρύβεται η ανυπαρξία θετικής ατζέντας και παραδειγμάτων. Δεν έχουμε (μάθει;) να μιλάμε για όνειρα και επιτεύγματα, παρά ικανοποιούμαστε να να πολιτικολογούμε ακατάσχετα και χωρίς κανένα ιδιαίτερο αποτέλεσμα στο τέλος.

Θυμάμαι ότι γράφω για να πάρουμε θετική δύναμη και να σωθούν τίποτα καλές ψυχές και ταλέντα. Θα σας πω ένα ακόμη καλό παράδειγμα, που παραμερίζει τον όχλο. Η ψηφιακή οικονομία έχει δημοκρατικά διαθέσει φτηνά “εργαλεία” σε όλους. Οπως λέω πάντα, το θέμα είναι, τι κάνεις με αυτά; Δημιουργείς κάτι βιώσιμο και ανταγωνιστικό; Τι θα λέγατε για μόδα; Με τα ψιλόλιγνα μοντέλα της πασαρέλλας; Με το όμορφο συναίσθημα να φοράς καινούργια ρούχα; Ε, λοιπόν 16 Ελληνίδες fashion bloggers αποφάσισαν να φορέσουν και να προτείνουν σύνολα αποκλειστικά με ελληνικά ρούχα.

Αποφάσισαν να προωθήσουν σχεδιαστές, φωτογράφους, καλλιτέχνες και να μιλούν για την δουλειά τους και oi νέοι δημιουργοί να μιλούν για την έμπνευση τους. Τι καλό πρότυπο θετικής διάθεσης... Πρόκειται για το blog La Grèce j aime!, ένα πολύ φιλόδοξο project που στόχο έχει την ανάδειξη της ελληνικής μόδας, των Ελλήνων δημιουργών. Θα αφορά, μυρίζομαι, εκείνους που προσπαθούν σε μία αγορά παρά τις αντιξοότητες και μοχθούν καθημερινά για να κρατήσουν ζωντανές τις επιχειρήσεις τους αυτή τη δύσκολη περίοδο. Το blog www.lagrecejaime.com/ είναι ακόμη στην αρχή, αλλά αξίζει να το διαδώσετε και να βάλετε στο timeline σας το facebook page (θα σας ενοχλεί λιγότερο από τα πολιτικά σχόλια...).

Είναι ένα καλό παράδειγμα. Γιατί; Θυμάστε την κυρία με τις παράνομες εισαγωγές ρούχων από Ιταλία (με τις φουσκωμένες βαλίτσες), που πούλαγε με καπέλο 300%; Την αντικαθιστούν με ανταγωνιστικές τιμές. Θυμάστε τον ενδιάμεσο λιανέμπορο που επειδή ήταν σε όλα τα πάρτυ της Μυκόνου, αγοράζατε με 600% καπέλο κέρδους; Είναι μάθημα προς αποφυγή αυτών των δημιουργών για να σας προσφέρουν γνήσιες δημιουργίες και με προσιτό τρόπο. Θυμάστε που έπρεπε να προγραμματίσετε χρόνο, έξοδα και βενζίνη για να επισκεφτείτε το φυσικό σημείο λιανικής; Ολα θα είναι στις οθόνες του υπολογιστή και της ταμπλέτας σας. Θυμάστε που οι νέοι δημιουργοί έπρεπε να βρουν κάποιον μεγαλόσχημο στο Κολωνάκι να τους εκπροσωπεί και να δειγματίζει τα ρούχα τους (μονοπώλιο...); Τώρα εσείς μπορείτε να είστε η κοινότητά τους, οι άμεσοι πρεσβευτές τους (αν κάνουν καλό offering) ή εκείνοι που θα τους “κλείσετε”. Θυμάστε που η μόδα ήταν ιδιαίτερο προνόμιο κάποιων; Τώρα θα είναι για όλους όσους βρίσκονται στο internet και μπορούν να συγκρίνουν δημιουργίες, όνειρα και τιμές.

Δεν ξέρω τι ακριβώς θα κάνουν από αυτά οι Ελληνίδες fashion bloggers που ενώθηκαν επιχειρηματικά, αλλά ο κόσμος είναι δικός τους. Με ένα marketplace μπορείς να απευθυνθείς στην εσωτερική και εξαγωγική αγορά. Μπορείς να κάνεις το όνειρό σου πραγματικότητα και μαζί σου να φέρεις όλο και περισσότερους δημιουργούς. Νέα παιδιά με κέφι για το κόσμημα, το αξεσουάρ, την τέχνη και όλα αυτά να αποτελέσουν ένα μαζικό χώρο ποιότητας και καλών τιμών. Οσο θα δυναμώνει, τόσο θα συγκεντρώνει καλούς ανθρώπους, διαγωνισμούς, συνεργασίες, χορηγίες, επιδείξεις (ψηφιακές) και θα διαδίδει το μήνυμα ότι μπορούμε να κάνουμε θαύματα, όταν ενωθούμε σε θετικές ατζέντες και όνειρα. Για όλα αυτά είναι, νομίζω, ένα καλό παράδειγμα. Κάθε μορφή δημιουργίας που μας "ξεκουνάει" και μας βγάζει από το γκρίζο των καιρών και μακριά από το παρελθόν είναι παράδειγμα.

Θυμάστε που στο προηγούμενο Ideacast έγραφα για την εγγραφή πελατών σε βάσεις δεδομένων/κοινότητες, για την ανάγκη να δίνουμε αξία σε ότι “σερβίρεται” και να σκεφτόμαστε την εμπειρία “μέσα στο κατάστημα”; Τα έγραφα με αφορμή το mobile marketing, αλλά ταιριάζουν απόλυτα στο νέο εγχείρημα και μπράβο στα παιδιά που το ξεκίνησαν. Πόσοι λοιπόν θα σκεφτείτε το επόμενο ‘marketplace’ κοινών χαρακτηριστικών και εμπειριών, ενώνοντας κρυμμένες δημιουργικές δυνάμεις; Νομίζω ότι το lagrecejaime ως ιδέα θα ταίριαζε από εργόχειρα και προϊόντα ονομασίας προέλευσης, έως προσωπικές υπηρεσίες που λύνουν επιχειρησιακά προβλήματα. Φαντασία θέλει...

Είναι μια αρχική ιδέα, αλλά κρύβει ένα ολόκληρο κόσμο ταλέντων και νιάτων πίσω του. Οπως είπα προηγούμενα, αυτός θα (πρέπει να) είναι ο κόσμος μας από εδώ και πέρα. Μακάρι, να διαγράψουμε το παρελθόν μας. Ετσι κι αλλιώς αδιάφορο ήταν.

 

...stay tuned,

Τάσος

Topics: CYBERCULTURE
COMMENTS
TOP BRANDS