Alfa Romeo Mito 1.3 JTD – Εκτός πόλης

Έφθασε Σαββατοκύριακο και ήρθε η ώρα της εκδρομής (έστω και μονοήμερης) για να πάρουμε και μια εικόνα από το Alfa Romeo Mito σε πιο ανοικτούς δρόμους αλλά και σε επαρχιακές διαδρομές.

Κατά τη γνώμη μου η πρώτη κίνηση που πρέπει να κάνεις σ’ αυτές τις διαδρομές με το Mito 1.3 JTD είναι η επιλογή του «D» από το DNA σύστημα του αυτοκινήτου, στο οποίο αναφέρθηκα στο προηγούμενο κείμενο. Αυτό επέλεξα και εγώ και δεν το μετάνιωσα καθώς ήθελα να πετύχω καλύτερη απόδοση του κινητήρα και κατ’ επέκταση μεγαλύτερη ισχύ στο αυτοκίνητο. Σ’ αυτή τη ρύθμιση παίρνεις μια γεύση και από τη φιλοσοφία της Alfa Romeo, ανεβάζοντας, όσο παραπάνω χρειάζεται, τα επίπεδα αδρεναλίνης.

Η διαφορά με την επιλογή «Ν» είναι αισθητή και γίνεται αμέσως αντιληπτή τόσο στο τιμόνι, που γίνεται άμεσα πιο «σφικτό» όσο και στην δύναμη που νιώθεις ότι έχει ο κινητήρας με τον οποίο είναι εξοπλισμένο το Mito. Με μια λέξη, η οδήγηση ήταν απολαυστική.

Σε ανοικτούς δρόμους η επιλογή D με βοήθησε να κινηθώ βέβαια πιο γρήγορα και να κάνω με μεγαλύτερη ασφάλεια κάθε φορά την όποια προσπέραση χρειαζόταν να κάνω. Βέβαια, ιδιαίτερα ως προς το τελευταίο ήθελε μια σχετική εξοικείωση, καθώς το μοντέλο της Alfa Romeo μου φάνηκε ότι απέδιδε καλύτερα  μεταξύ 2 έως 3.500 στροφές. Πάνω από αυτό το επίπεδο, ο θόρυβος του κινητήρα δεν συνδυαζόταν με αντίστοιχη δύναμη.

Αντίστοιχα, καλύτερη ήταν  και η εμπειρία σε επαρχιακές στροφές, καθώς είχα την αίσθηση ότι ήταν μικρότερη η μεταβολή της ανάρτησης, επιτρέποντάς μου να κινηθώ πιο γρήγορα από αυτό που περίμενα πριν οδηγήσω το Mito. Σ’ αυτήν την πολύ καλή αίσθηση μάλλον συμβάλει και το τιμόνι που ακριβώς επειδή είχε σκληρύνει, έκανε και πιο ακριβή το χειρισμό και την πορεία μου στο δρόμο.

Η επιλογή του D είχε ως αποτέλεσμα να ανεβάσω λίγο την κατανάλωση, πάνω από τα επίπεδα των 6 λίτρων. Αποτέλεσμα που οφείλεται μάλλον περισσότερο στην πιο δυναμική οδηγική συμπεριφορά μου και όχι ως αναπόφευκτο αποτέλεσμα που έρχεται με την συγκεκριμένη επιλογή από το σύστημα της Alfa Romeo. Νομίζω ότι με μια πιο επιφυλακτική οδήγηση, ο οδηγός μπορεί να πετύχει κατανάλωση λίγο πάνω από τα 5 λίτρα.  

Το Alfa Romeo Mito 1.3 JTD επιστράφηκε σήμερα στην ελληνική αντιπροσωπεία και μαζί με αυτό επέστρεψα και εγώ στη δική μου καθημερινότητα στους δρόμους. Συμπερασματικά το Alfa Romeo Mito 1.3 JTD μου φάνηκε ως μια πολύ καλή επιλογή για κάποιον που θέλει να συνδυάσει ένα αυτοκίνητο που σίγουρα ξεχωρίζει σχεδιαστικά και συνδυάζει σπορ επιδόσεις με χαμηλό κόστος μετακίνησης.

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home