busyπαρακαλώ περιμένετε...
NEWSLETTER
newsletter
Το email σου εδώ!
budy παρακαλώ περιμένετε...
POLL
Πόσο συχνά αγοράζεις online;

Πόσο συχνά αγοράζεις online;

busy παρακαλώ περιμένετε...

 

 

 

 

TAGS
CATCHY
Facebook εναντίον ψεύτικων ειδήσεων

Facebook εναντίον ψεύτικων ειδήσεων

Deasy @ 15.12.2016
Σχόλια -

Οπως ίσως θα έχεις παρατηρήσει ένας από τους λόγους στους οποίους αποδίδεται η επικράτηση του Ντόναλντ Τραμπ είναι η αυξημένη δημοτικότητα των ψεύτικων ειδήσεων. Εχουμε αρκετές αμφιβολίες για αυτό, αλλά ανεξαρτήτως του τι λέμε εμείς, φαίνεται πως την άποψη αυτή ενστερνίζεται και το Facebook που είχε ανακοινώσει πως θα λάβει μέτρα προκειμένου να συμμαζέψει λίγο την κατάσταση που φαίνεται να έχει ξεφύγει.

Ωστόσο φαίνεται πως υπήρξε ένας προβληματισμός και στο εσωτερικό του Facebook, όπου επικράτησε η άποψη πως το ίδιο το κοινωνικό δίκτυο δεν μπορεί να γίνει “τροχονόμος” της πληροφορίας και να απαγορεύει μια δημοσίευση για τον Γκοτζίλα που έτρωγε ποπκορν στην πλατεία Τραφάλγκαρ για παράδειγμα.

Οπότε;

Το Facebook ανακοίνωσε χθες Πέμπτη ότι θα συνεργαστεί με τα μέλη του δικτύου που έχουν υπογράψει τη διακήρυξη για τον έλεγχο των πληροφοριών (έλεγχος με την έννοια της επαλήθευσης) και όπως φαίνεται το δίκτυο έχει αρκετά μέλη σε όλο τον κόσμο. Όχι στην Ελλάδα, πάντως.

Πώς όμως θα δουλεύει ο μηχανισμός;

Ας πούμε πως διαβάζεις μια είδηση σαν αυτή με τον Γκοτζίλα σε μια πλατεία μιας μητρόπολης. Το Facebook θα προωθεί το σχετικό link στα μέλη του δικτύου επαλήθευσης μετά από μηνύματα χρηστών του ή με άλλες μεθόδους που δεν τις περιγράφει.

Εφόσον η είδηση αποδεικνύεται πως δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα δεν θα αποδημοσιεύεται μεν αλλά θα “σημαδεύεται” από το Facebook με την επισήμανση πως υπήρξε έλεγχος από τρίτο φορέα που διαπίστωσε πως πρόκειται για (ας μιλήσουμε επιστημονικά επιτέλους) μούφα.

Ο κάθε χρήστης του Facebook θα μπορεί να διανέμει μεν την αμφισβητούμενη είδηση αλλά η επισήμανση θα συνοδεύει κάθε κοινοποίηση.

Εχουμε μεγάλη περιέργεια για το αν θα δουλέψει όλο αυτό.

Topics: SOCIAL MEDIA
Brands: FACEBOOK
COMMENTS
TOP BRANDS