Έτσι αγοράζουν οι Έλληνες laptop

Πιο αυτάρκεις οι άνδρες, συμβουλές αναζητούν οι γυναίκες

Deasy @ 06.07.2012
Έτσι αγοράζουν οι Έλληνες laptop

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα με στατιστικά στοιχεία για τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουν οι κάτοικοι έξι χωρών (μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα) υλοποίησε η TNS Pentor για λογαριασμό της Toshiba. H έρευνα πραγματοποιήθηκε στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς, σε δείγμα ανθρώπων από 20-60 ετών, οι οποίοι κατέχουν τουλάχιστον ένα φορητό υπολογιστή.

Ανάμεσα στα συμπεράσματα της έρευνας ξεχωρίζουμε ότι:

Ένα μεγάλο ποσοστό των ερωτηθέντων, που φθάνει το 41%, σχεδιάζουν να αγοράσουν φορητό υπολογιστή μέσα στη χρονιά. Κατά κύριο λόγο είναι άνδρες (47% έναντι 36% γυναίκες) και ευκατάστατοι (58% από αυτούς έχουν μηνιαίο εισόδημα € 2 500 έναντι 40% που έχει εισόδημα €750-2 500 και 31% που έχει μηνιαίο εισόδημα κάτω από €750 ).

Οι Έλληνες χρησιμοποιούν ως βασική πηγή ενημέρωσης της ιστοσελίδες των εταιριών  ή τα websites τεχνολογίας με εστίαση σε αυτά που συγκρίνουν τιμές (45-55%). Επηρεάζονται ακόμη από τις συστάσεις πωλητών και ειδικών ή της οικογένειας και των φίλων τους (33-39%). Τα social media και η τηλεόραση δεν φαίνεται να επηρεάζουν ιδιαίτερα την αγοραστική πρόθεση.

Οι άνδρες είναι πιο αυτάρκεις και ενημερώνονται καθημερινά από διάφορες online πηγές ενημέρωσης, ενώ οι γυναίκες βασίζονται στις συμβουλές των άλλων. Οι νέοι άνθρωποι ζητούν συστάσεις τρίτων πιο συχνά από τους μεγαλύτερους.

Τέσσερις στους πέντε αγόρασαν το φορητό τους υπολογιστή σε ένα κανονικό κατάστημα και μόνο ένας στους δέκα σε online κατάστημα.

Το 23% των ερωτηθέντων αποφασίζει ποιο φορητό υπολογιστή θα αγοράσει σε λιγότερο από μια εβδομάδα. Το ένα τρίτο χρειάζεται μια εβδομάδα και το 35% - 2-4 εβδομάδες. Σε γενικές γραμμές οι νέοι άνθρωποι το σκέφτονται περισσότερο λόγω της οικονομικής τους κατάστασης.

Πως επιλέγουν μάρκα

Η προτίμηση σε συγκεκριμένα brand καθορίζεται από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της συσκευής και την τιμή. Τα αποτελέσματα των δοκιμών, το βάρος της συσκευής, η γνώμη των φίλων και το δώρο παίζουν το λιγότερο σημαντικό ρόλο

Γενικά, οι καταναλωτές εστιάζουν στη λειτουργικότητα (ανθεκτικότητα και αντοχή) και την τιμή. Επίσης ενδιαφέρονται για την υψηλή ποιότητα και τη διάρκεια της μπαταρίας. Διαφορές βλέπουμε και στην προτίμηση ανάλογα με το εισόδημα των ερωτηθέντων, όπου η τιμή και η ποιότητα είναι πολύ σημαντικές παράμετροι για όσους έχουν μηνιαίο εισόδημα 750 ευρώ μηνιαίως, ενώ η πρωτοπορία και τα επιμέρους χαρακτηριστικά είναι πιο σημαντικά για  τους ευκατάστατους.

Τέλος, οι Έλληνες καταναλωτές ενδιαφέρονται για την εικόνα τους και το image που τους προσδίδει ένας συγκεκριμένος φορητός υπολογιστής. Επίσης δίνουν πολύ μεγάλη σημασία στην αντοχή της μπαταρίας.

LAPTOP,TOSHIBA,

Σχόλια

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Home