busyπαρακαλώ περιμένετε...
ΔΙΑΒΑΣΕ ΓΙΑ
NEWSLETTER
newsletter
Το email σου εδώ!
budy παρακαλώ περιμένετε...
POLL
Πόσο συχνά αγοράζεις online;

Πόσο συχνά αγοράζεις online;

busy παρακαλώ περιμένετε...

 

 

 

 

TAGS
ARENA
Sony: «Είμαστε στα μισά της διαδρομής»

Sony: «Είμαστε στα μισά της διαδρομής»

Συνέντευξη με τον Kimio Maki, πρόεδρο του τομέα digital imaging της Sony.

Φανούρης Δρακάκης @ 30.10.2017
Σχόλια -

Στα μισά του δρόμου που έχει να διανύσει η Sony προκειμένου να θεωρείται ως ένα premium όνομα στο χώρο της επαγγελματικής φωτογραφίας βρίσκεται η Sony, σύμφωνα με τον Kimio Maki, πρόεδρο του τομέα digital imaging της εταιρείας. «Κοιτώντας πέντε χρόνια πίσω το μερίδιο αγοράς μας στις full frame φωτογραφικές μηχανές ήταν σχεδόν μηδενικό. Τώρα πέντε χρόνια μετά, η βελτίωση είναι εντυπωσιακή, καθώς το μερίδιο αγοράς μας κυμαίνεται κοντά στο 30%. Όμως δεν σταματάμε εδώ» σημειώνει στη σύντομη συνάντηση που είχαμε στο Λονδίνο, στο πλαίσιο της παρουσίασης της νέας α7R III.

Στόχος της Sony είναι, σύμφωνα με τον Kimio Maki, όχι μόνο να μεγαλώσει το μερίδιό της στην αγορά αλλά κυρίως να συνεχίσει να προσφέρει νέες εμπειρίες σε εκείνους που αγαπούν τη φωτογραφία. «Δείτε για παράδειγμα την α9. Ο ρυθμός των 20 καρέ το δευτερόλεπτο είναι κάτι πρωτόγνωρο για τη φωτογραφία, που βοηθάει τους φωτογράφους να αποτυπώσουν στιγμιότυπα που ήταν αδύνατο προηγουμένως. Τέτοιου είδους εμπειρίες, τέτοιου είδους εικόνες, θέλουμε να προσφέρουμε. Αυτό είναι το όνειρό μου, αυτό είναι το όνειρο της Sony» προσθέτει στην κουβέντα μας.

Απαραίτητη προϋπόθεση σ’ αυτή τη διαδρομή είναι το χτίσιμο μιας ολοκληρωμένης οικογένειας προϊόντων, τέτοιων που θα προσελκύσουν τους επαγγελματίες φωτογράφους. «Στο χώρο του ήχου, της τηλεόρασης κλπ. η Sony θεωρείται από τους επαγγελματίες ένα ξεχωριστό όνομα της αγοράς. Κάτι αντίστοιχο θέλουμε να χτίσουμε και στο χώρο της φωτογραφίας. Είναι απαραίτητο προκειμένου η Sony να θεωρηθεί ως premium μέλος της συγκεκριμένης αγοράς. Η προσέλκυση επαγγελματιών φωτογράφων, opinion leaders, από όλο το φάσμα της φωτογραφίας που θα χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας είναι βασική προϋπόθεση για να αποτελέσουμε και στο χώρο αυτό premium όνομα. Εφόσον το πετύχουμε τότε αυτή η εικόνα για τη Sony θα μεταφερθεί και στα υπόλοιπα στρώματα της αγοράς» σημειώνει.

Αμέσως μετά η κουβέντα μας πήγε στη νέα μηχανή που παρουσίασε η εταιρεία, την α7R III. “Με τη νέα μας κάμερα απευθυνόμαστε σε εκείνους που αναζητούν ακρίβεια και λεπτομέρεια στη φωτογραφία. Στους φωτογράφους τοπίου ή πορτρέτου για παράδειγμα, για τους οποίους είναι σημαντικές αυτές οι παράμετροι. Λάβαμε αρκετά σχόλια από τους κατόχους της προηγούμενης α7R II, οι οποίοι ήταν ευχαριστημένοι με αυτά τα χαρακτηριστικά (οι δύο μηχανές, α7R II και α7R III, προσφέρουν την ίδια ανάλυση, 42,4MP) όμως ζητούσαν βελτιώσεις σε άλλα σημεία, τα οποία φέρνουμε με το νέο μας προϊόν. Αυτή η ανταλλαγή πληροφορίας με τους χρήστες μας ήταν και παραμένει πολύ σημαντική για να βελτιώνουμε διαρκώς τα προϊόντα μας και να απαντάμε ακριβώς στις ανάγκες που ζητάει τελικά ο καταναλωτής. Αντίστοιχες ανάγκες έρχεται να καλύψει και ο φακός που παρουσιάσαμε, ο οποίος τοποθετείται σε ένα πολύ δημοφιλές κομμάτι της αγοράς.”

Brands: SONY
COMMENTS
TOP BRANDS